söndag 17 maj 2009

Fyllefredag

Jag kom just på att jag helt glömt bort att nämna fredagens festligheter. Det var en rolig kväll, fastän det var lite folk på kåren kändes det suveränt att festa i Piteå igen. Det var ju ett tag sen...
Jag infriade mitt löfte till mig själv och blev kastrullfull! Kanske inte det ultimata att sträva efter, men om det inträffar väldigt sällan som i mitt fall är det inte så farligt. Min jäger- och ciderkonsumtion under kvällen slutade med att jag vaknade dagen efter och undrade var i helvete jag var. Tydligen hade jag däckat hos André på efterfesten och varit omöjlig att väcka. Så kan det gå! Men han hade i alla fall försett mig med ett täcke där jag sov gott på soffan, och dessutom fick jag frulle! Jag kan tänka mig värre dagen eftrar.

Jag lägger upp några enligt mig roliga bilder och om någon misstycker får ni hojta!

Mich und mein freund deautsche (betyder, "hej hemsnickrad tyska!")

Fina Tina var somrig!

Emma, Sandra (aka Släng dig i väggen Gene Simmons!) och Dennis

Nicole försökte göra en Släng dig i väggen Gene Simmons!, med ett sådär resultat.

Erotik!

André satsade på halsbandsdieten, kvällen till ära!

Efterfest - det var inte bara jag som var "trött"

Hm, ja den här bilden var den sista jag hade på kameran från kvällen. Inte undra på att det vart bädda därefter!

6 kommentarer:

MK sa...

Härliga bilder :D Älskar ditt blonda hår!
Haha vi med, tror jag, det är Moa som planerat mest. Det blir mkt roligt den helgen!! Vilka blir ni? Vi åker nattåg motonsdagen tror jag det blev till slut, turistar på onsdag, liseberg torsdag. Sen fylla och musik! :D

M sa...

Men ska jag adda dig på msn eller något så kan vi prata, blev drygt via blogg :D haha

linnea sa...

Precis. Usch, men å andra sidan, de skapar ju det som publiken efterfrågar och då kan man undra hur jävla hemsk världen inte är egentligen där folk verkligen uppskattar och tar såna här program på fullaste allvar!? Har inte läst så mycket bloggar idag men kan garantera att många små modebloggsfantaster i 14-årsåldern har hyllat serien. Säkerligen de i den äldre åldersgruppen också.. tråkigt att man ska få en sån "verklighetsuppfattning" där allt bara handlar om... låtsassaker som är helt orelevanta, jag menar som det där med den tjocka tjejen. Så jävla sjukt hur de vinklade allting att alla satt och hade konstiga miner när hon presenterade sig. GAHHH får hårlöss av det där.

derka sa...

Ser bra ut anna! Du har inte hört hur min fest var... Suck säger man ibland ;P

Men André och Dennis är lika söta varje gång :)

Anonym sa...

Anna, jag kommer seriöst inte ihåg bilden på mig och André. Du har säkert photoshopat ihop den.

Anna sa...

Sandra (jag antar att du är "anonym"): Yes, jag photoshopar ihop bilder lite då och då, för att få fester att framstå som mer dekadenta än vad de är! Det, eller att du var lite full är nog den rimliga förklaringen ;)