lördag 16 maj 2009

Fuck GI!

Fyfan vilken god middag jag åt i kväll, med en massa färskpotatis! Ja, alltså jag åt ju lax och grönsaker också men det var ju potatisen som lyfte hela middan.

Nu ska jag vandra ner till Ica och köpa mer pären - fast en flottig, skivad version i påse. Självklart ska jag se Eurovision Song Contest, men det jag ser mest fram emot är chipsen... Och sällskapet såklart - jag ska se det tillsammans med omkring 10 pers. Så vi får ungefär 3 kvadratmeter var nere i Emmas lilla crib!

Om jag ska tippa hur det går för Sverige i kväll tror jag att vi hamnar just utanför topp tio, kanske på elfte plats. Och vårt kära grannland Norge som är favorittippad kommer tyvärr inte får fira något annat än nationaldagen imorrn, deras bidrag kommer att sluta fyra. Det är i alla fall min högst oproffesionella gissning, ni får ta i beaktande att jag har sjukt dålig koll på kvällens startfält.
Heja Sverige, i alla fall!

Inga kommentarer: