fredag 8 maj 2009

Buy or die..?

Idag sprang jag på den igen: the love of my life. När jag var på stan stod de plötsligt där på en hylla och blinkade menande åt mig - mina fina, fina skor som jag mötte när jag var i Sundsvall. Då fanns de inte i min storlek och vi var tvungna att skiljas åt där och då, men nu återfann vi varandra i Piteå och känslorna svallade igen.
Förutom att de existerade i min siza fanns de i blått vilket är ännu bättre för mig som redan har rätt många svarta heels.

Men ännu är de inte mina och jag har inte riktigt bestämt mig till 100 procent. Vi får se vad morgondagen bär i sitt sköte!

Pure love! (Fast i den blåa varianten, då.)

3 kommentarer:

Sandra sa...

Dom där såg inte dåliga ut, riktigt snygga ;)

mami sa...

Men snälla Anna! Dina fotleder kommer att krascha i dom & det vore väl synd. Tänk på resan i sommar - som Ogipsad...:-)

Mariélle sa...

Har dem i svart, de är faktiskt riktigt stadiga. :)