måndag 11 maj 2009

Karaktär av stål?

Jag sitter och ser mitt favoritprogram, ja faktiskt nästan det enda jag ser på tv numera: Ballar av stål. Trots att jag till större delen av tiden sitter med skämskudden så hårt tryckt mot ansiktet att jag nästan kvävs är det hysteriskt roligt! Det är nästan något självdestruktivt med att se programmet.

Dessutom har jag lyckats trycka i mig två bullar under de tjugo minuterna som varit hittills. Förra veckan bestämde jag mig för att sluta äta sockerspäckade födoämnen under veckodagarna, men så skickade mamma med mig en bullpåse när jag åkte hem igår... Snacka om att förstöra min plan totalt!

3 kommentarer:

mami sa...

Oops, tänk vad mammor kan göra - och förstöra.. :-)
Tugga på - sen ut & gå!

Vanessa sa...

Ojoj nu måste jag förstöra din bild av Ballar av stål. MEN lilla Anna, jag har tyvärr information som säger att allt faktiskt är uppgjort i det där programmet :(

Anna sa...

Vanessa: Du förstörde just nu hela mitt framtida Ballar av stål-tittande. Tack! ;)