torsdag 7 maj 2009

Morgonstund har guld i mun..?

Mwah, nu har jag varit uppstigen i över två timmar och jag vill bara gå och sova igen... Egentligen skulle jag och Angelica ses på skolan klockan åtta för att arbeta med medieteorin. Tyvärr var fröken Angie tydligen lika trött som jag imorse och missade bussen från Skellefteå - vilken klantskalle, haha!
Summan av kardemumman blev i alla fall att jag gick upp på tok för tidigt i onödan och jag kunde inte heller somna om när jag gick och la mig igen.

I kväll väntar bio med klassen och LTU bjuder, gratis är gött! Men jag kommer väl ligga i biosalongen och snarka i slutändan.
Nu ska jag börja dra mig till skolan i alla fall, klantisens buss börjar vara på ingång. Jag kan i alla fall glädja mig åt att det är +17 ute, skön variation mot gårdagens regnskur.

Inga kommentarer: