tisdag 13 maj 2008

4 veckor återstår

Idag är det exakt fyra veckor kvar till studenten! Ynka 28 dagar kvar av tre års gymnasiegång och 12 år i skolbänken. Det känns både underbart och sorgligt. Underbart för att det är en dag man sett fram emot under så många år, studenten är ju en viktig milstolpe i livet! Sorgligt för att man måste skiljas från klasen och att man inte längre får träffa alla i princip dagligen som man gjort nu.

Däremot så slutar inte min tid i skolbänken i och med studenten, om jag nu får som jag vill. Dock så får jag förhoppningsvis plugga till något som jag finner riktigt stimulerande och intressant.

Hörde föresten på nyheterna att några Kd:are hade på förslag att införa tvångkastrering av pedofiler, på kemisk väg. Äntligen har Kristdemokraterna kommit med ett vettigt förslag! Involvera våldtäktsmän i detta förslag så blir det ännu bättre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Taktik av kd för att värva röster??
Ett bra förslag åtminstone.....