torsdag 8 maj 2008

Hard work, work...

Nu har ilskan över frysen lagt sig. Det är ändå ett plus med att ha mitt humör, jag brusar fort upp men lika snabbt lägger det sig. Så det är inte bara nackdelar med att vara hetlevrad!

Jag har hunnit jobba ikväll också. I hela två timmar. Egentligen hade jag ingen större lust även om det rörde sig om så kort tid. Jag menar, det genererar inte speciellt mycket pengar, sådär en 150 spänn efter skatt. Men jag kan ju i alla fall köpa en schysst tisha eller något för dom pengarna, haha... Och hur som helst måste man ju ställa upp ibland, då känns det lättare att säga nej nästa gång dom ringer. Sen blir det ju även en bra uppvärmning inför helgen, jag har ju 21 timmar att göra så också.

Ska strax fortsätta med naturkunskapsläxan, måste bara se "I sanningens ögonblick" först. Jag vet inte riktigt varför jag tittar på det där jäkla programmet, jag sitter mest och skäms över vad folk avslöjar. Men det är väl mitt sätt att vara självdestruktiv, antar jag...

Föresten - Simon kommer att älska mig ännu mer då han kommer hem från träningen på en stund. Jag har nämligen köpt en glass till han! Så jag förväntar mig extra många pussar ikväll från Årets Glassmonster.

1 kommentar:

Anonym sa...

Blev det nåra extra pussar?`:-)