onsdag 14 maj 2008

Pour some suger on me

I eftermiddag, innan middan hos morsan och afron, hann jag faktiskt baka en av mina favoriter - syltkakor. Jag vet, det är lite tantvarning över de, men det gör dem knappast inte mindre goda! Dessutom är det så enkelt, bara mjöl, margarin, socker och sylt behövs till de. Alltså sånt där som majoriteten har hemma...


Och när jag väl är inne på köksspåret kan jag även berätta att jag och Simon lagade världens godaste och världens största tacopaj igår. Trots att vi båda var hungriga blev mer än hälften kvar. Så det tänker jag dra nytta av imorrn då syrran ska käka här - då behöver jag bara snöra in pajen i micron och skära upp en fräsch sallad så är middan klar! Inga krusiduller här inte...

Den ser nästan lite halväcklig ut,
men jag lovar - den smakar gudomligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du borde ju dela med dig av receptet på tacopajen också :) Jag undrar ju vad du har i den..

Anna sa...

Du kan ju få det den gången du kommer och hälsar på ;) haha, nämen jag kan lägga upp det senare!

Anonym sa...

Jamen det såg ju smarrigt ut!
När bjuds de på kakor då?? Kram