torsdag 8 maj 2008

Här är jag, med tusen tankar på att frosta av frysjäveln

Nu är jag arg! Sur, irriterad, FÖRBANNAD.
Anledning? Jo, det är den där jävla frysen som retar gallfebern på mig. Eftersom frysdörren inte längre går att stänga på grund av all is har vi försökt avfrosta den sen igårkväll. Fast det går inte
bra precis, det går ju för fan inte ens att stänga av den!!!

Så nu när jag kom hem för en halvtimme sedan och såg att det fortfarande bara droppade lite från islagret, men att all is fortfarande var kvar tog jag saken i egna händer. Alltså plockade jag fram en hammare och gick bananas i frysen. Nu är i alla fall all is borta, dörren går och stänga och snart ska jag lägga in de matvaror som inte redan har förstörts av att ligga i kylen i 20 timmar (om det finns något som är oförstört kvar, vill säga).


Ber härmed också om ursäkt för grannarna som har lyssnat på mina barnförbjudna ramsor här ett tag. Hade gärna dock sett att någon hade larmat Lybo om att det var ett psyko som levde rövarn här i huset, så att dom hade kommit hit. Då hade jag ju kunnat passa på att skälla ut dom för att man aldrig svarar på deras jäkla kontor...

Inga kommentarer: