fredag 16 maj 2008

Äntligen helg, återigen...

Jag förstår verkligen inte hur vissa personer tänker. Tror de att gräset alltid är grönare på andra sidan?

Lär er att skilja på ditt och mitt, och framför allt - lär er definationen av ordet respekt och att respektera andra.

Nu är det i alla fall helg, yippie kay yey motherfucker! I kväll vankas det hämtpizza till middag (var länge sen sist), en titt förbi Hanna och Riva för att se hur stor den lilla sötjäkeln (Riva alltså, inte Hanna) blivit sedan sist och sedan härligt fredagsmys med min underbara Simon. Blir dock en rätt tidig kväll, för imorrn ska jag upp tidigt och fara en sväng till Ö-vik...

Sandra mms:ade föresten över en bild på Hampus och deras lillkille, som fått namnet Hugo. De har verkligen världens finaste pojkar, jag är sannerligen stolt "moster".

Inga kommentarer: