måndag 5 maj 2008

Sensationellt!

Ikväll har jag faktiskt gjort något som jag inte gjort på mycket länge - nämligen klippt mig! Sist var i början på september, så mitt hår har börjat likna en riskvast mer eller mindre. Men jag har utvecklat något av en frisörfobi, hur konstigt det än låter. Jag drar mig verkligen för att klippa mig, det känns alltid som att det blir för mycket hår som försvinner eller något annat galet. Oftast bara inbillning, men ändå. Kvällens tillfixning var dock jäkligt spontan, och efter att jag riktigt förtydligat för min frisörbekant att jag vill ha kvar den mesta av längden till balen (hey, man behöver lite barr till balfrisyren!) tog hon bara det värsta. När balen är förbi ska jag dock göra en redig utrensning av håret, kanske blir det kort..?
We'll see!

Nu väntar sängen, känns gött!

Inga kommentarer: