lördag 24 maj 2008

Berg har blivit Portman!

För att anknyta till gårdagens inlägg och Carina Bergs rakning... Varför "blir" alla kändiskvinnor som avlägsnar håret Natalie Portman? Är det bara för att hon var först med rakningen och man därför refererar till henne så fort någon annan gjort det?

Jaja, jag tycker då att dessa två damer är riktigt heta i sina flintar. En dag ska jag också ta modet till mig och skaffa en 3 mm-look. Nog för att jag tvivlar starkt på att jag själv skulle passa i det, men det vore roligt att se!


















Dubbelgångare?!

6 kommentarer:

Anonym sa...

"Är det bara för att hon var först med rakningen" va sa du sa du, först vem då?

Anonym sa...

jag skulle säga att demi moore va före dom :P

Anna sa...

Eh, jo klart att andra kvinnor har rakat håret före Natalie Portman, man skulle såklart jämfört Berg med Sinead O'Conner istället. Men nu tyckte jag bara att hon vart så förbannat lik Portman, därför jag skrev det där. Och VD, jag visste inte ens att Demi Moore haft snagg?!

Anonym sa...

Hon hade de när hon va med i G.I. Jane (1997) :P haha första gången jag visste nåt som inte du visste.. YES!

Anna sa...

Grattis VD, det förtjänar nästan ett pris ;) Fast jag hade ju fel med vad 2 x 6 va en gång också, men med närmare eftertanke borde jag kanske inte påminna om det... ;)

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAAAA :P