onsdag 7 maj 2008

Det går bra nu...

Herrejävlar vad glad jag blev här alldeles nyligen! När jag var på väg från skolan mötte jag en av mina handledare i projektarbetet, och hon stoppade mig för att tala om att "vilken fin PA-rapport" jag hade skickat in. Är alltid roligt att bli skryten på, speciellt när det gäller PA'n då den känns hyfsad viktig...

Sen hade jag även ett roligt betygssamtal med (R)Affe idag om rättskunskapen.
(R)Affe: Jaha, och vilket betyg siktar du mot då?
Jag: MVG, alltid!
(R): Ja, du hade ju MVG på förra provet och... ja, du hade MVG på det här provet också. Så jag sätter nog MVG på dig.
J: Va bra!
(R): Men då är jag generös.
J: Aldrig, jag förtjänar det ju!

Som sagt, självförtroendet är det inget fel på. Känner att det blev ett skrytigt inlägg det här, men vafan - jag låter ingen Jante få styra över mig.

Må väl i vårsolen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS - både till betyget OCH självförtroendet! Kram

Anonym sa...

de ä rätta takter ;)