Nu börjar jag bli ganska less på h&m. Såg deras tv-reklam igår för första gången (ni vet, den med tjejen som inte ser ut att ha ätit en pizza på år och dar), och fastnade för en topp som såg ut att bli ett bra sällskap i sommarnatten. Så nu kikade jag in på deras webshop, men vad möttes jag där? Ett stort SOULD OUT under bilden med "min" topp. Okej, det är väl inte så skoj om hela Sveriges kvinnliga befolkning går runt i samma kläder, men h&m-kläder är ju inte precis känd för sin orginalitet. Så varför kan dom inte köpa in några fler plagg av de produkter de ska göra reklam för, då dessa uppenbarligen säljer? Det verkar ju vara mer en regel än undantag att allt som de riktigt marknadsför säljer slut på tre röda.
Jaja, det var ju inget plagg jag kände att jag var tvungen att ha, och så sparar jag ju mina surt fördärvade slantar. Så någonting positivt går det ju att finna i det.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar