lördag 10 maj 2008

Det blev en pajk

I natt har jag blivit "moster" igen. Eller Sandra och Björn fick en till pojke i natt, så riktigt moster är jag väl inte. Men Simon blev morbror för andra gången i alla fall! Jag ser riktigt fram emot att fara till Vännäs nu och se den lilla knodden :)

Och idag hade jag tänkt sova ut, vilket gick sådär. Jag gick och la mig halv två igår, men vaknade lika förbannat halv nio imorse och kunde inte somna om. Ganska frustrerande, då det här är min enda sovmorgon i helgen. Imorrn öppnar jag, så då blir det inte nå mycket snoozande...

Simon sover däremot fortfarande, med all rätt. Stackarn blev väckt halv tre imorse med beskedet att Sandra va på väg in till förlossningen, och att han var tvugna att skjutsa sina föräldrar från stugan här i Lycksele till Vännäs för att dom var tvugna att vara barnvakt åt Hampus (Sandra och Björns första son). Så han var väl hemma igen vid halv sex-tiden, lagomt mör. Hoppas det går bätte för han med sin sömn än för mig med min.

Inga kommentarer: