torsdag 26 mars 2009

Dags att besöka en plastikkirurg?

Tidigare idag, innan dess att jag och knäet blev kombatanter, var jag på stan tillsammans med Emma, Julia, Jenny och Sofia för att sätta sprätt på det nyinkomna studielånet. Egentligen hade jag bara tänkt vara där en stund, men går man på en shoppingsrunda med fyra tjejer är det svårt att hålla det kort...

Jag köpte inte så mycket, förutom det jag planerat att köpa - jeansleggins och en present till pappa - blev det ett par örhängen och en present från Gina Tricot till en okänd donna. Vem som ska föräras denna present kommer att uppdagas imorrn när jag åker till Lycksele. Jag hoppas och tror att hon tycker om det jag inhandlat.

På tal om jeans var det ett absolut tvunget köp eftersom jag inom loppet av en vecka hunnit spräcka två par (mina absoluta favvisar från Nudie och mina älskade jeansleggins) på insidan låret. Jag gissar på att det är min inte så smala size på låren som är boven i dramat och överväger härmed en fettsugning av nämnda kroppsdelar. På lång sikt tror jag det skulle vara till fördel för mitt byxkonto.

Dagens fångst. Pappas present fick inte vara med på bilden ifall han skulle hinna läsa min blogg innan jag kommer hem, det är nog ganska lätt att gissa vad paketet innehåller...

Mina elfte par örhängen på två veckor. Och det kostade bara 29, alltså en tjuga billigare än vad prislappen anger.

1 kommentar:

Anonym sa...

11 örhängen på 2 veckor, du börjar ju bli mer örhängesgalen än vad jag är ;)