lördag 21 mars 2009

Ljuv musik för ett metalöra

När var ute och promenerade för en stund sedan för att försöka lufta bort baksmällan hörde jag den underbara låten Losing you med Dead by April på radion, och då slog en tanke mig. Ska inte de uppträda på Metal Town?
Jag vet inte om jag har skrivit det, men jag fick biljetter till Metal Town av mina toppenvänner (Tina, VD och Sandra) i födelsedagspresent, så 26-27 juni kommer jag, Tina, VD och Lisa befinna oss i min favoritstad Göteborg.
Hur som helst kollade jag upp bokningslistan, och jag hade rätt. Dead by April ska spela, och jag ska alltså se de live! Förstå hur mycket jag längtar, speciellt efter att få se och höra Marilyn Manson live - det är faktiskt lite utav en dröm.

Dead by April är förresten ett göteborgsband - precis som mina darlings In Flames och Sonic Syndicate. Vad är det egentligen med Göteborg och bra hårdrock? Är det sillen som gör det? (Haha, never mind - internskämt!)

Jag återkommer om gårkvällen. Jag mår fortfarande för dåligt för att ens vilja tänka på det...



See you in Gothenburg, guys!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gissa vem som hittat din Marilyn Manson-skiva och nöter den för jämnan i sin CD-spelare?