måndag 30 mars 2009

Efter vuxenpoäng kommer pensispoäng

Det känns rätt mysko att jag har hunnit ätit middag, tränat och handlat innan klockan ens är sju. Vad ska jag göra resten av kvällen liksom?
I och för sig brukar jag inte ha nåt problem med att slösa bort tiden, och dessutom är jag jävligt trött redan nu. Vilket kanske beror på att jag sov fem timmar igår och ungefär sex timmar i natt. Så det är inte så underligt att jag går runt och gäspar som gammfolket innan Bolibompa ens är slut...

På tal om gammfolk tror jag det är dags för mina knän att gå i pension. Det är fan inte roligt att träna när jag inte vet om knäna kommer bära eller brista! Ikväll höll de ihop i alla fall, men jag tog det lugnt så fort jag kände minsta lilla i de. Det känns verkligen kanon att ha trasiga knän vid den aktningsvärda åldern 20. Awesome!

Nej, nu ska pensis-Anna hoppa in i duschen innan hon ska se sitt favoritprogram: Halv åtta hos mig.............

Inga kommentarer: