lördag 28 mars 2009

Förbannade sommartid!

Att det är dags att ställa fram klockan i natt har helt gått mig förbi, och inte blev jag precis överlycklig när jag läste det i tidningen idag. Det innebär att jag får sova en timme mindre i natt! Som om det inte blir nog lite sömn i vanliga fall mellan ett stängnings- och ett öppningspass.
Jag vet redan nu en som kommer vara trött bakom kassadisken på Shell imorrn.

En glad nyhet för undertecknad är i alla fall att knäet har repat sig. I torsdags hade jag fortfarande jätteont i det, igår hade smärtan släppt men jag var ändå stel, men idag när jag tog en promenad in till stan kom jag på att jag inte hade ont längre! Så jäkla skönt att det inte var något permanent.

Annars mår jag illa efter att ha tryckt i mig det ena och det andra hos Monika, och jag gillar verkligen D40:n. Så det kanske blir en sån framöver.
Now it's time to get on the sexy shellskjorta and Blakladerbyxorna.

Inga kommentarer: