tisdag 31 mars 2009

My favourite addiction

Man kan shoppa en hel del fint även i Lycksele, bevisligen. Fast i och för sig är hälften av sakerna inhandlade i Skellefteå, i väntan på nästa buss...

Ett fint myntarmband som rasslar lite lagomt och en gura till mitt Thomas Sabo-armband. Nu har jag elgitarrer i öronen, runt halsen och handleden (dock inte samtidigt...), det fattas bara att jag lär mig spela på en riktig sak.

En bikini som jag hittade, provade och köpte på mindre än en kvart. Frågan är bara varför jag helt plötsligt börjat gilla rosa igen, för så sent som ett år sedan skulle jag aldrig bära den färgen.
(Måste förresten hitta ett par andra matchande trosor innan sommaren, då denna modell täcker alldeles för mycket.)


Ett par vita tygskor (som blir smutsiga efter en promenad) är aldrig fel! De jag köpte i somras fick jag kasta några månader senare, eftersom sulan då mest bestod av hål.

Inga kommentarer: