onsdag 25 mars 2009

I hurt myself today

Mitt vänstra knä och jag är inte bästisar idag. I kväll när jag var och tränade styrkemix uppstod plötsligt en brännande och väldig smärta, jag har aldrig känt något liknande! Alltså, jag har ju haft ondare förut men inte på samma sätt. Det var väldigt obehagligt.

Men eftersom jag inte vill vara någon drama queen och börja yla och oja mig om hur ont jag har försökte jag fortsätta träna. Här snackar vi om tjejen som låg hemma sju timmar i tarmvredssmärtor och vägrade åka till sjukan med motiveringen "nej, det är ingen fara, det beror nog bara på att jag är hungrig."
Hur som helst så fick jag inte ont förrän i slutet av passet, så jag behövde ju inte bita ihop speciellt länge. Däremot kunde jag inte vara med på delar av stretchen då knäet inte gick att böja, och därmed kommer jag säkert vara stel som en pinne imorrn.
Men förhoppningsvis har smärtan lagt sig till morgondagen, jag blir mongo om jag behöver linka runt som jag har ett träben även imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag lovar att jag ska blåsa på ditt onda knä när du kommer hem :)