tisdag 24 mars 2009

Efter stormen-koma

Helt plötsligt var det slut på kurserna, slut på alla inlämningar. Och själv har jag också blivit helt slut, jag befinner mig någon sorts levande koma idag. Just nu har jag inte lust att göra någonting alls, och jag känner mig helt ny den situationen.

När jag kom hem från vår korta feedback-lektion idag har jag tagit mig en power nap, i hopp om att hitta lite ny energi. Men inte ens en tupplur har fått mig att orka något, jag känner mig snudd på apatisk. Ska det verkligen vara så, att en tenta-/examinationsperiod helt tar knäcken på en?
I kväll ska jag gå på två träningspass och hoppas att endorfinerna flödar och trollar bort min högst tillfälliga depressionsfas.



Song of today

1 kommentar:

Sandra sa...

Nu blir det väl kanske lite mindre uppgifter en stund.. ;) Så du får samla krafter inför nästa ryck.