måndag 23 februari 2009

Återvunnet självförtroende

Yes! Jag har lyckats poppa grytpopcorn i kväll utan att ställa till något missöde. Ni måste ju ändå hålla med om att jag var rätt modig som vågade prova det igen, då jag har bränt upp två kastruller och ställt till en köksbrand förut i samband med just grytpoppning.

Hur som helst tänkte jag att jag skulle unna mig lite popcorn ikväll efter träningen, för att fylla på saltdepåerna. Jag är lika svettig efter träningen som en hockeyspelare är efter en match, det är sjukt!
Nu hade jag tänkt äta lite glass också för att... hm, fylla på fettdepåerna. Jävlar vilken beachbody jag kommer ha i sommar!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Haha, jag är inte driekt nyttig jag heller, har stoppat i mig en glasstallrik ikväll ;) Man får hoppas på att träningen ger resultat ändå, hehe.

Anonym sa...

Hoppas du inte luktar som en hockeyspelare också ;) Det luktar gräsligt..