söndag 8 februari 2009

Sju sanningar

Jag har blivit utmanad av Linnéa!
Precis som min utmanare har jag gjort den här grejen förut, men eftersom jag inte vill vara den som och är den kommer här några nya sanningar...

Regler:
1.
Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.
3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.

1. Jag har inte nämnvärt dåligt morgonhumör, men däremot föredrar jag att äta frukost ensam. Hur osannolikt det än låter gillar jag inte att prata och vara social när jag är nyvaken, och dessutom kan smaskande och andra äckliga ljud förstöra vilken frukost som helst...
2. Jag är radioberoende, och lyssnar så fort tillfälle ges!
3. Jag har utvecklat ett ogillande mot att bära BH och låter helst tuttarna få hänga i fred.
4. En annan sanning om mig och frukostar - jag älskar att äta frukost! Ibland går jag och lägger mig hungrig bara för att jag ska vara ännu sugnare på att käka på morgonen. En dag utan frukost för mig är en otänkbarhet!
5. Jag älskar hundrasen grand danois, och ser jag en sådan på stan kan jag bara stanna upp och stirra på den i ren hänförelse.
6. Jag blir galen när folk särskriver.
7. Jag rakar väldigt sällan benen. Turligt nog har jag väldigt ljus hårväxt där, så det syns inte - men det känns.

Jag utmanar: Jessica, Maria, Cristel, Sandra, Sandra, Sandra och Sandra.
(Haha, ja de fyra sistnämnda är faktiskt fyra olika personer!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, jag har faktiskt redan gjort den där i min blogg, så du kan ju kika på svaren här:

http://cristelles.blogg.se/2008/october/utmaning-1.html

men skriver det på min blogg ;P

Anonym sa...

haha okej :P

Anonym sa...

4. - så brukar jag också göra! Har jag köpt nån smarrig frukost så äter jag helst nästan ingen middag, haha