söndag 22 februari 2009

En lugn och skön helg

Jag har varit rätt snål med information om min helg, men det beror på att jag bara tar det piano. Njuter av att vara ledig och att termometern bara visar -4.4, helt enkelt. Igår tog jag en promenad på förmiddan, gick bland annat förbi Åhléns och köpte ett nagellack och en mascara. Det blev den som Jessica tipsade om, L'Oreal Volumnious x5, och den var verkligen jättebra! Och vilket pris sen - 105 riksdaler är helt rätt kurs! Jag har testat dyrare mascaror tidigare, typ Dior Show. Men den borde byta namn till Dior Klump istället. Det var sista gången jag la ut 230 spänn på en mascara som bara gav mig en helt ihopsittande fransrad...

Alldeles strax ska jag börja tvätta, som sig bör på en söndagseftermiddag. Och senare vankas det såklart söndagsfikat, det ska bli spännande att se vad Julia bjuder på...

x5 får 4 av 5 toasters och en Victoria Silvstedt-puss av mig

Inga kommentarer: