måndag 9 februari 2009

Jag, en riktig vekling

Jag har just avnjutit en middag bestående av köttbullar, mackisar och chilisås (jag gillar inte ketchup så jag kör på en starkare dito). Anledningen till att det blev ett något sent kvällsmål är att jag har varit och tränat styrkemix. Och det var en jävla tur att jag inte käkade middag innan, för de två mackorna jag hade ätit före jag drog iväg på träningen höll på att komma upp. Jag är en vek människa. Håller nästan på spy, orkar inte utföra alla reps på övningarna och fjantar allmänt på.
Tur att det bara kan bli bättre!

Det var riktigt tungt att kliva upp i morse, efter min lilla femdagarshelg. Jag blir så lat av att bara ha två föreläsningar i veckan - arbetslivet kommer att bli ett helvete när jag väl ska ut i den världen!
Fast med tanke på hur många uppgifter som väntar framöver kanske jag byter åsikt och kommer att se jobb som en frälsning. Den som lever får se. (eller: om jag överlever tentan och alla uppgifter får jag se.)

När jag ser ut såhär kommer jag inte behöva oroa mig för att kräkas på styrkemixen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä för då är det de som SER dej som spyr, ha ha ha :-)

Anonym sa...

Hahahaha ;) vilken härlig kommentar av din mamma :)