lördag 14 februari 2009

Ett annorlunda party...

Ni kan vara lugna! Min frånvaro här på bloggen har inte orsakats av någon läskig sjukdom eller liknande - däremot drabbades jag av fenomenet Tina i torsdags. Och eftersom hon bara var på besök från torsdagseftermiddag till igår prioriterade jag såklart henne för bloggandet. Så nu var det utrett...

Eftersom att jag jobbar hela helgen och därmed måste avstå från alkoholen hade vi ett litet partaj i torsdags. Jag måste ju ändå försöka hålla promillehalten i blodet på en jämn nivå.
Fast om jag ska vara seriös orsakades dryckesintaget i torsdags av att vi hade en så kallad Lustfest hemma hos Emma. En kvinna från Lustgården kom med en IKEA-kasse fylld av dildos, vibratorer och annat trevligt. Ja, för vi måste ju verkligen ha uppskattat sakerna eftersom att vi sammanlagt handlade för 4000 spänn. Snart kommer de höga basgångarna och skratten som man hör genom väggarna på fredags- och lördagskvällarna vara bortbytt mot svaga vibrationsljud och stön...

Haha, nej nu ska jag sluta filosofera och börja bege mig på jobbet - annars kommer det här inlägget spåra ut totalt!

Cocosbollar, analpluggar, Polly och sexleksaker i en härlig blandning...

Inga kommentarer: