tisdag 24 februari 2009

He ska va gött å leva!

Trots att jag har varit trött idag och gäspat mig igenom dagens föreläsningen (trots att den var intressant!), har det varit en bra dag. Väderleken har vänt såhär på självaste fettisdagen, nollgradigt och strålande sol är inte det sämsta precis! Men bäst av allt är att studielånet kommer imorrn. Äntligen är dagarna i fattigdom räknade! Fast jag vet ju hur det kommer att bli, om en vecka är jag pank igen...

Om en timme ska jag träna, fastän det som sagt är fettisdagen och tanken är att man ska sitta hemma och svulla. Jag gillar ju inte semlor, så då är det lika bra att svida av två pass ikväll.

Det var väl ungefär det mest intressanta jag hade att uppdatera herrskapet om. Enjoy your semlors!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ju i och för sig en sak jag inte tänkt på som stämmer absolut.. det bästa vore ju att bara gå vidare och skita i den där kungafamiljen. Att hålla på med välgörenhet kan ju vem som helst i princip.