onsdag 18 februari 2009

Mascaratips?

Om en stund ska jag bege mig upp på skolan för att filma enkäter tillsammans med Angelica. Något som jag fasar inför, eftersom jag det är så mycket teknik att tänka på både vad det gäller kamera och intervju. Men det är ju åtminstone skönt att vi är två...

Sedan måste jag bege mig ner på stan för att botanisera bland sminkhyllorna, min mascara tagit slut igen. Seriöst, ska inte en mascara räcka längre än 1,5 månader?
Hur som helst skulle jag behöva lite hjälp. Även fast jag har köpt tusentals fransboosters genom livet (då de räcker så jävla kort tid) har jag ännu inte funnit Den Perfekta. Så om ni känner för att vara snälla och rara får ni gärna lämna ett tips på en bra mascara i kommentarsfältet.
Jag tackar det ödmjukaste på förhand!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, alltså jag har NOLL sug efter plugg, jag kanske har hunnit ändra mig tills nästa år men känns inte som att jag vill plugga. Sen Luleå - det är ju FEL HÅLL för mig!

Annars lät ju rymdtekniker och sånt där väldigt intressant.. ser nog min framtid i en rymdraket :) ! haha

Jag har en grym mascara, tyvärr minns jag varken märke eller namn, typ loreal something eller så. men den är bra! Haha

Anonym sa...

loreals x5 e grym