tisdag 17 februari 2009

John Blund måste haft slut på sitt sömngrus igår

Imorse när jag slog upp mina två gröna var jag helt geggig i ögonen. Det kändes ungefär som att jag hade fullt med såndär slimedeg jag hade när jag var liten i korpgluggarna. Turligt nog visade sig sen att jag bara hade glömt linserna i igår, det var alltså ingen mystisk ögonsjukdom som drabbat mig.
Men ändå. Hur jävla trött var inte jag i natt då när jag gick och la mig? Jag borde ju åtminstone ha reagerat på att jag kunde se när jag kröp till kojs...

Om en ungefär en timme ska jag avverka dagens träning. Jag känner mig lite stel efter styrkemixen igår, men det brukar ett nytt träningspass roda bot på. I alla fall tills imorrn, då kommer jag väl vara dubbelt så stel.

Den där slemklumpen skulle praktiskt taget vara hämtad från mina ögon imorse

Inga kommentarer: