fredag 20 februari 2009

Jag vill INTE ha en synt... Bättre upp!

Jävlar vad chipsstinn jag är! Jag har pulat i mig dessa fettspäckade potatisskivorna ikväll så till den milda grad att om jag håller för näsan och blåser ut skulle det spruta chipssmulor ur öronen på mig.
Eller något i den stilen i alla fall.

Det mest spännande under min kväll var att jag såg finalen av På Spåret. Jag brukar inte se det men åh, så bra det är!
Under programmet satt jag och funderade över hur det skulle funka att sälja programidén till andra länder. Jag kom fram till att det aldrig skulle gå att köra det i USA, amerikanarna vet ju knappt vad närmaste gata heter.

Jag kom också på ytterligare en sak som jag önskar mig i 20-årspresent, tack vare På Spåret. Farsan, jag vill ha en säckpipa!
Fatta vilken status att kunna spela på en sån...

Föresten, en riktigt vit kväll blev det inte. Emma kom förbi och bjussade på lakritsshot, och det kunde jag inte tacka nej till! Men jag får väl betrakta det som sängfösare, eftersom jag nu tänker gå och lägga mig med avstängd mobil. Vi hörs imorrn när jag fått min skönhetssömn.

Statuspryl

Inga kommentarer: