måndag 23 februari 2009

Presenttips - till mig alltså

Uppdatering av min önskelista

Eftersom att ni är några som frågat om vad jag önskar mig på min födelsedag (den 5e mars!) tänkte jag lägga upp min önskelista här, då jag vet att de som frågat läser min blogg.


Min önskelista till 20-årsdan:
  • Bil (helst av märket Audi, och modellen TT)
  • Systemkamera
  • En snygg tavla, målad av en duktig person (känner du dig träffad Sandra?)
  • Läppenna från Make up store (i en nyans som liknar mitt Summer-läppstift)
  • Smycken från Bjørg
  • Thomas Sabo-berlocker
  • Resepengar
  • Bok: Byt namn! och andra sätt att lyckas som journalist, av Klas Ekman och Anders Rydell
  • Bok: American Pyscho, av Bret Easton Ellis (helst på svenska)
  • Presentkort på Make up store
  • CD-skiva: Sahara Hotnights "Spark" (releasedatum 25/2)
  • Assietter
  • Min Gucci Eau de Perfum II
  • De här skorna från Topshop
  • Biljett till Sweden Rock
  • En kort skohylla (återkommer med mått när jag hittat en tumstock)
  • Större minneskort till mobiltelefonen (exempelvis ett 2GB)
  • Bok: Skymningslandet, av Pelle Svensson
  • Bok: Utan nåd: grymhet utan gräns, av Pelle Svensson
  • Sminkborstar, för puder och rouge
  • En säckpipa!
Många av de här presenterna är ju rätt dyra, men önska kostar ingenting...
Jag uppdaterar min lilla lista, när jag kommer på fler saker!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad jag längtar tills nästa år. Känns inte som man har samma rätt att önska sig en gigantisk hög med dyra presenter när man "bara" fyller 19, den mest ospeciella åldern i världen typ. Crap! Fast jag gör det ändå. :>

3 veckor kvar idag wohuuu!