lördag 7 februari 2009

Krakel spektakel

Trott' eller ej, men om lite mindre än en timme ska jag bänka mig framför melodifestivalen för första gången på två år. Men jag gör det inte för att avnjuta Shirley Clamp och Scotts om någon nu fick för sig det, utan jag gör det för grupptryckets skull. Annars skulle jag aldrig få för mig att se det, believe me.

Jag kommer dock inte iklä mig glitterstassen och boaormen ikväll. Istället kör jag på en alternativ outfit, med svart med nitar. Lite rockigt i ren protest.
Fast just det, jag glömde ju att rock numera är en av huvudingredienserna i spektaklet. Så var det med den protesten.


1 kommentar:

Anonym sa...

Grupptryck...jobbigt, jobbigt.:-P

Jag gissar att Dennis var lyrisk? Men besviken när Marie serneholt inte gick vidare?
Har jag rätt?

Hoppas du hade trevlig i alla fall.