onsdag 18 februari 2009

Solitaire world champion

Emma ringde tidigare ikväll och frågade om hon fick filma mig lite till vår redigeringslektion imorrn. Och visst gick det fint för mig - jag uppehåller mig hellre framför än bakom kameran. Vad hon inte sa var att jag skulle agera något så originellt som världsmästare i patiens...
Men det blev en mycket vacker film: jag höll på dö av skratt typ 50% av inspelningen, och ju längre filmen går desto rödare blir jag i ansiktet och ju mer skrattårar trillar ner för mina kinder. Jag lyckades till och med skratta till så häftigt en gång att snoret bara flög. Fräsch tjej jag är ibland!
Det ska bli mycket spännande att se resultatet imorrn, det kan ju inte bli annat än kanon.

Annars har jag en tenta på fredag och som vanligt är jag ute i sista sekunden med pluggningen... Så om jag inte bloggar något imorrn vet ni att jag sitter hemma och sliter håret och förbannar mig själv för att jag är så jävla dum i huvudet och inte börjar plugga i tid.

3 kommentarer:

Anonym sa...

sv: Ja självklart, hittar man den perfekta utbildningen som man vill gå, då är det klart att man flyttar. Fast jag tror nog jag hittar nåt på andra ställen i landet än att som sagt - nästan gå "bakåt i tiden"... låter inte lockande :) Får väl se när jag ens bestämt mig för när/vad/om jag vill plugga vart det blir, men luleå känns tveksamt, även om rymdtekniken gör mig sugen! Haha.

Oboy är mums, fast allra helst varm.. brukar köpa onödigt dyra engångsförpackningar med mjölk & chokladpulver som man rör ner i varmt vatten, sååå snuskigt gott.. :)

Anonym sa...

Lycka till på tentan i morrn! Kommer att gå BRA - som vanligt :-) Kram

Sandra sa...

Lycka till på tentan vännen!! Det kommer gå super ;)