onsdag 3 december 2008

En snabbis

Det känns som att jag inte har så mycket att blogga om för tillfället, men jag kan i alla fall berätta att jag har köpt pepparkaksmått idag (det var liksom nödvändigt så att jag kan baka ut degen som ligger i kylen innan jag har ätit upp den), just nu håller jag på att tvätta (det är liksom nödvändigt innan tvättkorgen svämmar över) och jag har fått brev från hyresgästsföreningen om en stundande hyreshöjning.
En hyreshöjning är dock liksom inte nödvändig; jag tycker det räcker med att jag betalar nästan 3000 spänn för mina 28 kvadrat...

Slutligen slänger jag upp en bild för er skull, kära läsare, på hur jag ser ut idag. Dock ingen dagens outfit, ni skulle nämligen bli grön av avund om ni fick se mina snygga kläder!

Bilden är tagen innan dess att jag gick ut och snön slet tag i min make up och förvandlade mig till en gothare med corpse eyes...

Inga kommentarer: