torsdag 11 december 2008

About a girl

Lillkorv, Lillpölsa, Angel, Tina - kärt barn har många namn.
För er som inte vet vem Tina är kännetecknas hon av ett högt skratt som aldrig tar slut och hon mäter ungefär två äpplen över havet. Det bästa av allt är att hon är en av mina bästa vänner, även om vi inte umgås lika frekvent som tidigare. Förut hittade vi på tokigheter varje dag, vilket jag kan sakna ibland.
Nu är hon i alla fall mitt konsertfölje nummer ett, eftersom vi delar den goda smaken att älska hårdrock - speciellt när den framförs live.

Varför skriver jag det här då? Jo, min lillpölsa fyller nämligen 19 idag!
Grattis! (du vet ju redan vad du ska få i present...)

Jag och Tina anno 2005.
Idag när jag ringde henne började vi föresten minnas tillbaka till hennes 15-årsdag (hon var föresten just 15 när den här bilden togs) - fyfan vilken rolig kväll vi hade då... Jag kanske tar det en annan gång ;)

En bild från House of Metal tidigare i år. Den helgen var också riktigt jävla rolig!

Inga kommentarer: