tisdag 16 december 2008

We don't celebrate sundays

Jag är generös och bjussar på lite bilder från helgen! :)

På Bäckis får man sitta på golvet ner det är fest. (Dennis är den, på bilden, bleka, André den arga och Nicole leker linslus!)

Emma hittade något roligt att klämma på ;)

Sandra och jag

... och vi efter att vi tittat lite djupare i glaset, hehe.

Har ni sett en så vacker tandrad tidigare..? :P

Jag älskar Andrés min på den här bilden!!

Yeah, typ överlycklig över att få vara i centrum.
Detta är förövrigt en demonstration på det min kära syster brukar kalla "hästflinet".

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars Emma som inte kom med på någon bild... :P
/Hemlig

Anonym sa...

Svar till anonym: Joho, Emma är ju faktiskt med på två bilder om än inte stort eller i bildens mitt (som vissa andra...)!

Susanne sa...

Hahahaha nä det är så sant. Och jag som tyckte bullens korv hade sån nostalgi i sig. Nu vette 17 :P