tisdag 23 december 2008

Dan före dan

Dan före dan, och precis som de flesta andra har jag miljoner saker att stå i. Köpa sista julklappen, slå in alla klappar, skriva rim (ja, det är ju så himla roligt), baka kakor till morgondan, handla lite inför morgondagen utöver sista klappen och ikväll är det julmyskväll hos mamma...

En hel del saker med andra ord, och såklart ringer bossen och frågar om jag kan rycka in och jobba några timmar eftersom att en på jobbet blivit sjuk... Fast det rörde sig bara om ett litet tag så då tog jag det, jag får väl stressa sen som alla andra tycks göra. Lite jobbigt var det bara att jag bedyrade att jag absolut inte låg och sov när jag ringde, trots att det var precis vad jag gjorde. Hoppas att han inte förväntar sig att jag skulle komma dit i en grisblink... Haha!

Inga kommentarer: