torsdag 25 december 2008

Julafton 2008

Såhär såg min julafton ut:

Det blev julgröt hos pappsen på morgonen. Jag åt dock ingen eftersom jag helt enkelt inte gillar det - sen verkar man ju bli lite märklig av den, av Lisas min att döma ;)

Monika kunde inte hålla sig från att öppna julklapparna...

Jag och Zorro, eller Tinkerbell som jag funderar på att börja kalla han (föresten, jag tycker att jag ser väldigt asiatisk ut på den här bilden).

Lisa gjorde en fin frisyr på mig :P

Hos mamma. Lisa bjuder på milslånga bild och nästan en julskinka.

Julmat (som jag för övrigt inte är speciellt förtjust i...)!

Bruuusch och en stirrig jag

Fejkgranen och några julklappar. De guldiga klapparna med lila snöre är från mig :)

Världen konstigaste jultomte? Det roliga var att vi hade listat ut vem som skulle vara tomte redan innan hon kom... Och ja, man MÅSTE ha tomte på julafton även om man är ung vuxen!

Vem har varit snäller i år..?

Lisa med sitt special edition-paket

Jag och Lisa fick varsitt par tofflor. Och för en gångs skull ser mina 38:or (de svarta) större ut än Lisas 41:or (ballerinatofflorna) :P

Puh, vad många bilder det blev! Hoppas att ni hade en fin jul och att ni får en minst lika bra juldag!

3 kommentarer:

derka sa...

haha frän tomte :D Som du säger, ser ut som du varit snäll iår :) Vi ses!

Anonym sa...

Så jävla snygg tomte! Grym outfit må ja säga! Den där pälsen hade jag ju dödat för. För att inte tala om lovikavantarna. Morr. Tyvärr kom ingen tomte till oss. Snyft, snyft ;)))

Anonym sa...

Så GRYMT snygg tomte måste jag säga! ;-)
Har förresten stulit bilden av dig........... hoppas det var/är okej? :-o