fredag 19 december 2008

Skönt med sömn

Idag har jag inte bara varit effektiv, utan även utvilad. Jag vet inte om det berodde på att jag var slut på efter dansen igår, men jag somnade i soffan halv elva när jag och Simon såg Departed... Nog för att jag är bäst på att somna framför filmer, hur bra de än är (och Departed är ju verkligen skitbra!!!) men halv elva - det är ju rena pensionärsfasoner.

Hur som helst ställde jag klockan på åtta imorse för att jag skulle kliva upp och vara minst lika effektiv som igår... Men istället stängde jag av klockan och sov två timmar till. Så allt som allt sov jag tio timmar - det var jävligt länge sedan jag gjorde det. Men för en gång skull tycker jag att jag gjort mig förtjänt av det.

Nu ska jag svida om från min punkdoftande outfit till blåkläderbyxorna och blåskjortan. Fan vad het jag kommer att bli! :P

CentreraMed Shellskjorta och slips på, bild från i somras.

Inga kommentarer: