lördag 6 december 2008

Hur helgen fortlöper

Jag, Sandra och VD ligger just nu nerbäddade på den sistnämndas luftmadrass och ser finalen av Stjärnor på is... Själv har jag inte precis följt det, så jag har ingen favorit. Jag hoppas bara att Lars Frölander tar av sig till bar överkropp snart! Hehe, jag är nog rätt sexistisk ibland.

Idag har vi varit i Luleå och hittat på bus. Jag och VD har piercat oss för första gången i våra liv vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra. Det blev naveln för VD och bröstvårtan för mig... Och ja, det gjorde ont - men snyggt blev det. Man vet aldrig, det kanske kommer en bild här på bloggen när jag dragit bort omplåstringen. Höhö!

Sen ikväll blir det med största sannolikhet utgång.

3 kommentarer:

Anonym sa...

whut? =) har ni blivit helgalna och impulspiercar er? =)

Anonym sa...

Ta hand om den väl! Jag var lite slarvig så min vandrade utåt och ja, helt plötsligt höll min lilla nipple på att 'klyvas' så jag fick ta bort den.. snyft

Anonym sa...

På tal om Stjärnor på is och senare blogg om att likna kändisar.. Ibland tycker jag att du och Markus Fagervalls konståkningstjej är smyglika ;)