söndag 28 december 2008

Sjuk, mör och allmänt synd om mig

Jag har inte åkt in för magpumpning efter helgens festligheter, jag har inte heller blivit kidnappad på krogen och jag har inte heller dött och nu senare återuppstått som en annan Jesus. Däremot var jag alldeles för slö för att blogga på annandagen, och sen åkte vi till Vännäsby på eftermiddagen och blev kvar tills idag.
Egentligen skulle vi åka hem igår, men varken jag eller Simon var i speciellt körbart skick och dessutom hade vi ingen brådska hem. Däremot hade jag velat fara hem tidigt idag men då startade inte biljäveln så vi fick vackert vänta på 16-bussen.

Och imorrn åker jag tillbaka igen till Umeå för att mellandagsshoppa med Lisa. Om jag känner mig lite kryare vill säga, just nu känns det som att min kropp tillhör en orkeslös 92-åring och som om någon står och sticker ner en kniv i halsen på mig. Förhoppningsvis kan dock ett par värk- och halstabletter råda bot på det.

Jag återkommer med festbilder när jag har tid!

Inga kommentarer: