onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT ÅR!!

Egentligen är det rätt märkligt, om man tänker efter, att det nu bara är 8 timmar kvar av år 2008. Jag ska alldeles, alldeles strax dra mig till MNK där vi ska käka trerätters och ha det trevligt. Jag är fortfarande dyngförkyld och kommer vara allt annat än på topp ikväll, så självklart ska jag vara nykter. Behöver någon fyllechaffis ikväll är det bara att ringa mig!
... vilket självklart var ett skämt (om ni inte betalar bra, vill säga!).

Imorrn ska jag egentligen börja jobba klockan 16, men med tanke på hur jag mår nu kan det hända att det faktiskt blir första gången jag måste sjukskriva mig. Är inte det ganska stark jobbat (!) ändå, med tanke på att jag varit på Shell i 3.5 år..?

Föresten kan jag tänka mig värre scenario än att vara sjuk: jag skulle till exempel kunna befinna mig i Thailand, vara bränd efter första dagen på stranden och inte få äta fläskfilé till nyårsmiddag. Med andra ord: jag lider verkligen med er, pappa och gänget, som är där borta i värmen nu och bara har två timmar kvar till det nya året.

Nej, nu återstår väl bara en liten detalj:

GOTT NYTT ÅR ALLESAMMENS,
SE TILL ATT AVSLUTA ÅRET PÅ BÄSTA TÄNKBARA SÄTT!

Inga kommentarer: