torsdag 4 december 2008

Som jag nämnt i förbifarten var jag på stan här i Piteå i förrgår - det var faktiskt rätt längesen nu. Haha, ja två veckor är lång tid i min tideräkning, i alla fall när det gäller shopping.
Det blev dock mest julklappar i tisdags (inte många kvar nu, skööönt!) men också två klappar till mig själv: en kjol och ett halsband. Bäst av allt, förutom att de var sjukt snygga både två, var att det blev billigt och bra: en ynka hunka för båda! Då hade jag i och för sig ett tillgodokvitto på Gina för 99 spänn (lämnade tillbaka en ful väska), men billigt ändå!

Jag ser ut som en komplett galning, en snyggt dressad, komplett galning


It's a rock'n'roll necklace baby!

1 kommentar:

Anonym sa...

Well thanks! Blir väl snyggare bilder då plasten är borta osv. vad ska du göra för något? Jo tack, det kostar pengar....