torsdag 25 december 2008

No more white christmas

Nu är den vita julen slut, om ungefär två timmar kommer jag sprätta den första cidern/ölen hos pappa där vi ska äta grillat! Det är som en liten tradition hos oss, att grilla dagen före eller efter julafton, som en omväxling mot julmaten. Jag som inte tycker om julbord tycker förstås att det är toppen!

Sen blir det hotellet såklart, som alltid på juldan är det hemvändarfest. Och nu i år är jag ju också lite utav en hemvändare, så det ska bli extra roligt! Jag vet dock inte var förfesten kommer att vara, jag är bjuden på ett partaj men vi får se om jag far dit... Huvudsaken jag får vara med VD i alla fall! Vi funderade föresten på att spänna fast oss i handbojor ikväll för att inte tappa bort varandra på hottan, men vi skiter nog i det. Förutom att det är sjukt opraktiskt skulle det medföra en viss skaderisk...

Och imorrn blir det mer partaj, men då i Umeå. Jag och Simon fick varsin biljett till annandagsfesten på O'Learys i julklapp av Sandra, vi ska ut med hon och hennes kompisar. Först såg det ut som att det inte skulle bli något av det, eftersom det är 21-årsgräns. Men Sandra fixade in mig på VIP-listan, så saken är alltså löst. Det ska bli sjukt roligt att träffa hon och pojkarna (alltså Hampus och Hugo), det var jättelänge sen nu... alldeles för länge sen, närmare bestämt!

Inga kommentarer: