fredag 23 januari 2009

Dagens skörd

Nu har jag varit ute och gjort stan med Emma och självklart fick jag med mig några kassar hem. Förutom en tröja jag spanade in på Carlings förra helgen köpte jag även smink, smycken, en t-shirt - och en jeansjacka! Den sistnämnda var verkligen råsnygg och ett riktigt kap, bara 299 kronor. När jag hade varit och provat kläder första vändan på Gina hängde den plötsligt bara där: alldeles, alldeles nyuppackat och jag kunde riktigt se hur det stod "köp mig" över hela den. Så kort därefter var den min.
Det känns dock lite tråkigt att jag måste vänta tills i vår innan den kommer till användning, men då slipper jag ju i alla fall springa runt i affärerna på jakt efter den perfekta jeansjackan.

Shoppingrundan avslutade vi med en pizza tillsammans med André, Nicole och Dennis. Vi satt och nötte på Tre kronors stackars stolar väldigt länge, sånt som händer när man har trevligt sällskap att snacka skit med.
Nu försöker jag peppa upp mig inför kvällens partaj, jag är inte så sugen på att festa egentligen men man måste ju offra sig för konsten. Hehe.

Inga kommentarer: