fredag 16 januari 2009

Det är inte varje dag man möts av beundrarbrev

När jag och Robban kom hem till mig idag möttes vi (jag) av en post-itlapp på dörrkarmen där det stod, citat:
Du e väldigt söt. Mums :)

Antingen är det någon som driver med mig, eller så har jag en hemlig beundrare. Faktiskt tror jag på det sistnämnda, jag har till och med mina aningar om vem denne kan vara...

Jag och Robban har ätit kycklingtacos så att det snart sprutar fajitakryddor ut ur öronen på oss, och nu försöker vi skölja ner det med diverse öl och cider. Snart ska vi dra oss mot fest på Ankars, brr. Tur att det bara är -13 här uppe i norr...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du kanske är liiiiite bättre än mig inom detta område? :P

Jo men vi kan väl komma överens om att det inte blir nu till veckan :P

Sandra sa...

Jag har bara -9 här hos mig ;)

Anonym sa...

haha, vad trevligt ;D