tisdag 27 januari 2009

Sånt här lägger jag pengar på

Att jag är en shopaholic är ingen hemlighet. Att jag, så länge jag inte är pank, handlar nått eller några plagg varje vecka är en liten hemlighet. Åtminstone för mamma. Att jag aldrig visar upp mina inköp på bloggen är ett faktum.
Den enda anledningen till det är lathet. Jag har ingen som kan fota mig dressad i mina nyinköpta kläder (om jag inte frågar grannen typ, men det känns lite väl), jag har sämst förutsättningar för självutlösning på kameran, och att hänga de rätt och slätt på en galge går väl bort i bloggsammanhang?
Inte ens den klassiska nödlösningen i bloggosfären, att fota sig själv i spegeln, har varit ett alternativ för mig eftersom jag tycker att det ser ut/känns så töntigt.

Men eftersom att jag lovade Lisa att jag skulle lägga ut bilder på det jag köpte i fredags (och igår!) släppte jag på alla mina "regler". Här är en del av mina inköp:

Min fina lilla jeansjacka från Gina! T-shirten under är också inhandlad där. (Missa för guds skull inte min kohandduk nu som skymtar i bakgrunden!)

Haha, det här är en historia i sig... Jag fotade först framsidan på denna zipkofta från Carlings, utan en tanke på att jag var BH-lös och att blankt tyg framhäver ALLT. Så för att bespara er styva nipples och piercingring får ni bara se broderiet på ryggen. Det är ju ändå det som är det fräna med tröjan!

De här godingarna följde faktiskt med mig hem så sent som igår. När jag skulle köpa träningskortet slank jag visst in på Din sko, och... hoppsan, det följde visst med en kasse ut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Försök inte va hemlig Annsson - mamma VET att du shoppar fort & "lätt" med noll beslutsångest.......Men fasen vilka snygga skor!! Jag vill oxå HA! Synd att dina fossingar är så stora........:-)