söndag 25 januari 2009

I miss you, daddy!

Var tog den här dagen vägen egentligen? Klockan är snart halv fyra, men jag har inte hunnit göra ett jota. Eller jo, käkat frukost och duschat, men inga stordåd har uträttats.
Fast jag såg faktiskt en bit av Let's Dance-reprisen nyss, och jag kunde återigen konstatera att Hasse Aro påminner om pappa på något sätt. Ja, med skillnaden att pappa kan dansa och det kan knappt Hasse, haha.

På tal om farsgubben så har jag börjat sakna han som smått. Nog för att vi inte träffas sådär superofta i vanliga fall eftersom vi bor 23 mil i från varandra, men då har vi i alla fall frekvent telefonkontakt. Nu har jag inte pratat med honom sedan förra året (!), närmare bestämt den 30 december. Men på torsdag är det slut på sötbröddagarna i Thailand för hans och Monikas del, då får jag träffa de igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ligger nåt i det där ju! Kanske ännu mer lik då han kommer hem från semestern och har fått en redig bränna precis som hasse ;)

Anonym sa...

Dom var ju lik varandra :P