fredag 16 januari 2009

Jag måste jämnt ha något att göra...

Jag är en rastlös själ. Ta gårdagen som exempel; klockan var ungefär 12 och eftersom inget hade hänt på de tre timmarna jag varit vaken höll jag på spy av tristess.
Turligt nog övergick tristessen till att jag fick en massa saker att göra. Först var jag på Tannbergsskolan (tänk att jag inte varit där på över sju månader och helt plötsligt är jag där två dagar i rad!) och hälsade på syrran som hade hål, därefter gick jag till Hanna och Tommie och spelade Buzz. Jag, Lisa, Malin och Judith åt middag på Frasses och pratade om de två sistnämndas Thailandsresa och därefter shakade vi av oss kalorierna under ett funkpass. Slutligen såg jag the Dark Knight med Tina och VD.

Det braiga med gårdagen - förutom att jag slapp spy av uttråkning - var att jag hann umgås med flera av mina vänner. Jag åker nämligen upp till Piteå idag igen tillsammans med Robban, eftersom att han ska hälsa på mig i helgen. Det är alltså byebye Lycksele idag igen. But I'll be back before u know it.

Inga kommentarer: